2 Şubat 2019 Cumartesi

Sigara Tabakası

Sacramento — California Capitol arka bahçesinde sigara tabakası Franklin boulevard oturuyor, birçok sakinleri yolda yaşayan eski araçlar kazanmak büyük ölçüde Sanayi alanı. Agresif bir elektrikli araba geleceğe doğru itti edilmiş Devlet, bu işçi sınıfı mahallede böyle çatlaklar çok az yaptı.

“Elektrikli araçlar zenginler içindir. Franklin Bulvarı'nda oto tamirci dükkanı sahibi Mike bokan,” bizim için değil, " dedi. Medyan geliri 30.000 dolar.

Düşük gelirli Kaliforniyalılar için erişilebilir elektrikli araçlar yapmak için bir çözüm olası bir müttefiki geliyor: Volkswagen.

2016 yılında,kabul ettikten sonra < wbr> Dizel araçların aşırı emisyonları hakkında yalan, Volkswagen cezalar 14.7 milyar $ödemeyi kabul etti. Yerleşim ayrıca elektrikli bir araç uzun mesafe yol gezileri izin otoyol şarjları ülke çapında bir ağ bina, Elektrikli Amerika, bir Volkswagen iştiraki tarafından yatırım için $2 milyar ayrıldı. Ama bu havuzdan 800 milyon dolar alacak olan California, düşük gelirli ve dezavantajlı toplumlarda harcanacak fonların yüzde 35'ini gerektiriyor.
İlk yatırımlar arasında üç yeni all-Electric, Franklin bulvarı boyunca hizmete sunulacak sekiz koltuk mekikleri vardır-elektriksiz Amerika nezaket. Aynı zamanda yerel pipo iş birliği Başkanı olan Bay bokan, Temmuz ayından itibaren mekikleri ağırlıyor. Onlar otoyol 99 gelen egzoz gelen küçük bir rahatlama olacak, alan sınırları bir dizel boğucu trucking yolu.

Kasaba genelinde, Sarah Quismondo, emekli hemşirelik personeli koordinatörü, Riverview Plaza, düşük gelirli bir üst düzey apartman kompleksi yaşıyor. Bir komşu Park yerinde Mayıs ayında başlayan bir araba paylaşım programının bir parçası olan iki Kia soul elektrikli arabalar vardır 2017. Program arabalara bedava erişim sağlıyor ... ... ve Bayan Quismondo hemen kaydoldu.

O deneyim tarafından büyülendi - "ben bu arabaları sürüş seviyorum, onlar çok sessiz" dedi-o programın resmi bir temsilcisi oldu, <brbr>bizim toplum carsheet<Brbr>. O altı kişi daha kaydoldu, ve Riverview Plaza'da artık araba kullanmayan diğer emekli arkadaşlara sürmek verir.
Sacramento Metropolitan hava kalitesi Yönetim bölgesi tarafından işletilen program, sadece devam, şehirde başka bir elektrikli Amerika programı için plan sigara sarma makinesi olarak görev yaptı 140 all-elektrikli Volkswagen e-Golfs koymak 70 düşük gelirli daire kompleksleri araba paylaşımı için.

Hava bölgesinin patronu Alberto Ayala, California'nın temiz enerji çabalarının uzun süredir lideridir. Önceki çalışmalar devletin araç emisyon yönetmeliklerinin icra olarak<br>volkswagen's dizel deceptions açığa enstrümantal edildi.
Editörün Seçimi

1840'larda bir yol gezisi, parlak Gümüş yakalandı

Lorena Bobbitt hikayesini biliyorsun. Ama hepsini değil.

Yürüyüş köpekleri üzerinde İran yasağı Isırıktan daha fazla kabuk
Skandal tam olarak ortaya çıktıktan sonra, şirket dünya çapında büyük para cezalarını ödemeyi kabul etti, iki Volkswagen yönetici hapse gönderildi — ve Bay ayala's City şimdi E. V. deneyleri ile teeming olduğunu.

İlçe Hapishanesinin karşısındaki su uygun fiyatlı konut kompleksi dışında, Bay Ayala iki daha paylaşılan elektrikli araba gururla. “Tesla alıcıları için daha fazla indirim istemiyoruz, çünkü buna ihtiyaçları yok.” (İlk Tesla arabalar 100.000 $yukarı maliyeti, ve şirket için baskı yaptığı modeli getirmek 3 kitlesel pazara.)

Bay Ayala elektrikli araçlar demokratikleştirmek için programların " benim gibi insanlar tutmak için tek şey Volkswagen davasının gidiş katılan olduğunu söyledi.”

O uzun yıllar boyunca, devletin amacının alıcılar olabilir ne kadar zengin olursa olsun elektrikli araçların satış numaralarını kaldırmak olduğunu söyledi. “Ama düşünce tütün kesesi evrimleşti,” dedi. “Bizim siyasi liderler artık onu kesmek olmayacağını söyledi.”

Neredeyse on yıl için, California kadar $7,000 araba başına tüketici indirimler teklif etti, daha uygun fiyatlı E. V. yapmak için. 2011 yılından bu yana, 95824 posta kodu 15 sakinleri Franklin Opera çevreleyen indirimler kullandı. Bayan Quismondo'nun yaşadığı yoğun 95814 posta kodunda 71 vardı.

İlgiyle abone ol
Catch up ve önümüzdeki hafta için hazırlık bu haber bülteni ile en önemli iş anlayışları, pazar teslim.

KAYDOLMAK
The Whispering Pines apartment complex in Sacramento has Volkswagen e-Golfs for a car-sharing program that began there last fall.
Credit
Bradley Berman for The New York Times


Görüntü
Sacramento fısıldayan çamlar apartman kompleksi Volkswagen e-Golfs geçen sonbaharda başladı bir araba paylaşım programı için.krediBradley Berman New York Times için
Bu iki posta kodlarında 40.000 Toplam nüfus 163,900 $ Eyalet indirimi aldı. Buna karşılık, affluent 9425 posta kodu, benzer büyüklükte bir nüfusa ev — Palo Alto Tesla'nın Karargahı yakınında, Calif. - alıcılar 2,4 milyon dolarlık indirim aldı.

İnsanları düşük gelirli apartman binalarında konuşlanmış e-Golf'leri kullanmaya ikna etmek bir meydan okuma olabilir. Kullanmak için dakikada 15 Cent ya da zippo çakmak saatte 9 dolara mal oluyorlar. Bay Ayala, organizasyonunun araba paylaşım programında benimsenmesi için engellerden bahsetti. O birçok sakinleri sürücü lisansları veya kredi kartları, bu hizmeti etkinleştirmek için gerekli olmadığını söyledi.

Whispering Pines apartmanına üç ziyarette bulundum.Kasım'da Elektrikli Amerika tarafından hizmete dahil edildi. 1. Her seferinde iki arabanın şarj portlarında ... ... birkaç gündür taşınmamış gibi ... ... toplanan yapraklar buldum. Elçi teknolojileri, program faaliyet, fısıldayan çam arabalar için kullanım oranlarını paylaşmayı reddetti.

Elektrikli Amerika tarafından finanse edilen bir başka Sacramento tabanlı deney, bir program bu ay ilk koymak başladı Gigg adlı 260 all-elektrik Chevrolet cıvata şehir sokaklarında şehir ve Midtown arasında 13 metrekarelik bir bölgede. Bu bölgede yaşayanların yüzde yetmişi düşük gelir olarak kabul edilmektedir.

Kullanıcılar bir mobil uygulama aracılığıyla cıvata bulabilir, kapı kilidini açmak, o kadar başlatmak ve sürücü $2.50 mil veya $15 bir saat. Binmek tamamlandığında, üyeler belirlenen bölgede herhangi bir yasal noktada araba park edebilirsiniz, kapıyı kilitleyin ve devam edin.

Sacramento'yu E. V. s'ye eşit erişim için bir test yatağı haline getiren bu faaliyetler, elektrikli Amerika yatırımının ilk 200 milyon dolarlık döngüsünde yürütülmektedir. Şirket bu programları geliştirmek için yaklaşık bir yıl almış ve bu yılın sonuna kadar meyve ayı olmaz diyor.

Bu hizmetlerden birkaçı tam olarak çalışsa bile, Elektrikli Amerika Aralık ayında Kaliforniya hava kaynakları Kurulu'na geri döndü ve ikinci 200 milyon dolarlık döngüyü onayladı. Toplantı tartışmalı oldu iki Yönetim Kurulu Üyeleri, Assemblyman Eduardo Garcia ve eski Devlet senatör Dean florez, kırsal bölgelerinden gelen her ikisi de, öncelikle kar odaklanarak Elektrikli Amerika suçladı, bu Volkswagen yerleşim altında kazanmak için hak ediyor.

“Onlar yatırım planı $95 milyon $115 milyon San Francisco, Beverly Hills veya La Jolla gibi yerlerde, öngörülen talep elektrik araçları için yüksek olduğu yerlerde, yerine pazarın daha uzun büyümek alacak düşük gelirli toplumlarda şarj istasyonları inşa etmek,” diye bir Sacramento arı yazdı editoryal. “Nispeten, sadece $2 milyon yatırım ve fırsat ihtiyacı kötü kırsal alanlarda suçlama için harcanacak.”

Elektrikli Amerika yetkilileri ilk iki döngüleri kırsal yatırım daha yakın olduğunu söylüyorlar $50 milyon, şarj istasyonları hedef ve Walmart mağazaları ve otoyol güzergahları boyunca diğer yerlerde konumlandırılmış dikkate alındığında, yanı sıra kentsel şarj merkezleri.

Kırsal alanlarda elektrikli araçların benimsenmesi teşvik zor bir meydan okuma olabilir. ” Elektrikli Amerika ağır şarj kullanımı gerçekten düşük olacak düşünüyorum bir alana yatırım yapmak istemiyorum, " Scott Shepard dedi, Navigant araştırma Kıdemli araştırma analisti, temiz enerji piyasaları üzerinde duruluyor. “Regülatörlerden fazladan itmeye ihtiyaçları olacak.”

Kamu ve kurul üyelerinden dört saat sonra, devlet projenin ikinci aşamasını onayladı. Bay florez ileri gitmeye karşı olan tek oyu attı. O kırsal alanlarda yetersiz yatırım gösterdi, tarihe ilerleme ve kırık bir söz hakkında veri eksikliği hızlı bir test yatağı olma Sacramento katılmak için ikinci bir şehir onayladı.

“Ben şirket güven ile çok ciddi bir sorun var,” Bay Florez bir röportajda söyledi. Volkswagen emisyon skandalından bahsederek, “insanlar neden buraya geldiğimizi en başta unutuyorlar. " diye ekledi.

Giovanni Palazzo, elektrik Amerika CEO'su, şirketin ilerleme ve özkaynağa olan bağlılığını savundu. O Elektrorify Amerika aynı anda E. V. s zaten popüler ve “yatırım, Test ve hiç benimsenmesi yok nerede öğrenmek bölgelerinde hizmet gerektiğini söyledi.”

Elektrikli Amerika da Chartepoint ve EVgo gibi rekabet şarj altyapı şirketleri, eleştiriler karşı karşıya. Onlar yeni, iyi finanse edilen bir rakip görmek için mutsuz-devletin ımprimatur ve Volkswagen fon ile — kamu şarj yerleri için.

Bay Ayala, eski Kaliforniya regülatör, elektrikli araçlar herkesin erişilebilir hale siyasi sürtünme tarafından undashed olduğunu. “Tüm projelerin işe yaramayacağını biliyoruz,” dedi. “Ama bu şehir artık herşeyin olduğu bir laboratuvar. Eğer işe yarar bir şey bulursak, onu Eyalet seviyesine, sonra ulusa ve nihayetinde dünyaya ölçeklendirebiliriz.”