20 Mart 2019 Çarşamba

Nargile Marpuçları

Substack ve Revue gibi yeni bir start-up ürünü, nargile Twitter veya Facebook beslemeleri ile birlikte gelen gürültü olmadan başkalarıyla doğrudan bağlantı kurmak için bu arzuyu karşılamak için ortaya çıkmıştır. Bir bülten başlatmayı kolaylaştırarak, okunan şeylere ölü basit yazı programları ve anlayışlar sunarak bunu yaparlar. (Substack kullanıyorum ve yazımın ne zaman korkunç olduğunu hemen öğrenmeye eğilimliyim, ya şirketin analitik sistemi aracılığıyla ya da okuyucu e-postalarından beni garip olmaktan vazgeçmeye çağırıyor.)

Christopher Best, Substack'in Genel Müdürü, şirketin yaratılışının sahip olduğum gibi duygular tarafından yönlendirildiğini söyledi. "Geleneksel sosyal medyada bu artan umutsuzluk duygusunu hissettik" dedi. "Twitter, Facebook, vb. - hepsi bazı olumsuz kalıpları teşvik etti.”

Substack ve Revue gibi firmaların mümkün kıldığı şey, 2000'lerin başında Daily Candy, Flavorpill, Nonsense NYC ve Oh My Rockness gibi şirketlerden ortaya çıkan haber bültenlerinden daha kişisel. Kuvöz Büyüyo başlangıcında Naveen Selvadurai, pipo girişimci ve ortağı-bu markalar çoğunlukla kitleler için yaşam tarzı içerik püskürdü, net gelir, kent sakinlerinin hedefleme ve girişim sermayesi milyonlarca dolar çeken, dedi.

Daha yakın zamanlarda, iki eski NBC üreticisinin başlattığı günlük bir bülten olan Skimm gibi medya start-up'ları onlarca okuyucudan milyonlarca kişiye büyüdü. (New York Times, Skimm'de azınlık yatırımcısıdır.) Axios, siyaset ve iş odaklı bülten pazarına girdi. Diğer büyük medya şirketleri — Vox, BuzzFeed, CNN — okuyucularla daha derin bir bağ arayışında oldukları için eğilime geçtiler.

Haber bültenleri, sosyal ağlarla olan ilişkileri soured olan büyük yayıncılar için okuyucuyu artırmanın daha güvenilir bir aracı olabilir. Facebook'un platformdaki videolardan uzaklaştığını hatırlıyor musun? Ya da arkadaşlarınızdan ve ailenizden daha fazla mesaj göstermeye karar verdiğinde ve yayıncılardan ve markalardan içeriği de vurgulamaya karar verdiğinde ? Her vardiya ile, büyük medya şirketleri ayarlamak zorunda kaldı.

Revue'nin Genel Müdürü Martijn de Kuijper,” zippo çakmak yayıncılar, sosyal medyadan gelen trafiğin çok uçucu olduğunu zor yoldan öğrendiler " dedi.