8 Şubat 2019 Cuma

İçki Matarası

Caroline Randall Williams'ın “Lucy Negro, Redux içki matarası " Şiir Kitabı 2015'te yayınlandığında, sözcüklerinin basıldığı sayfaları aşacağını umuyordu. Ama kitabın bir baleye dönüşeceğini hiç düşünmediğini söyledi.

Ayrıca Bayan Williams'ın memleketi olan Tennessee City'de bulunan Nashville Ballet'teki Sanat Yönetmeni Paul Vasterling, kitabı 2016'da okudu ve sahneye uyum sağlamak istediğini hemen biliyordu. Bay Vasterling,” kitabın benim için çektiği görüntüler çok dancelike " dedi. "Şiir dans etmeye yakındır, çünkü yorumlamaya açıktır ve kendinizi ona getirirsiniz.”

"Lucy Negro, Redux", Shakespeare'in aşk hayatının bir dilim hikayesini, sonelerinin çoğunun yazıldığı Karanlık Bayan perspektifinden anlatıyor. Bayan Williams da dahil olmak üzere bazı bilim adamları ve okuyucular, Karanlık bayanın Karanlık Luce veya kanyak matarası Lucy Negro olduğuna inanıyorlar — sadece karanlık gözlü ve saçlı bir kadın değil, Londra'da bir genelev sahibi olan siyah bir kadın.

Bale,” tutum: Lucy Negro Redux, " hangi Nashville Cuma günü prömiyeri sahip olmaktır, Bayan Williams'ın şiir senaryo ve müziğin bir parçası hem de. Sahnede, Bay Vasterling'in Lucy'nin geçmişinin dans eden bir montajına, hayatını bir fahişe olarak, mücadelelerine ve son olarak kendi gücünü iddia eden bir dizi de dahil olmak üzere bazı şiirleri okuyacak. Lucy ve Shakespeare ile bir pas de deux, "Lucy ve Shakespeare'in mutlu düeti" adlı kitabın bir bölümünden esinlenmiştir.”

Bayan Williams,” bu şiirlerin gizli akımlarından biri, onun tarafından rahatsız edilmemesi " dedi. Shakespeare " ona takıntılı. Bu kadın tarafından nargile ve ‘beni geri sevmiyorsun ' gibi! Evrende nasıl çalışacağımı bilmiyorum.‘Ve bu kadın şöyle: 'defol buradan, kendimi yeterince iyi hissetmiyorum Shakespeare.’”

Rhiannon Giddens, sol ve Caroline Randall Williams. Bayan Giddens Francesco Turrisi ile skoru besteledi; ve Bayan Williams projeye ilham veren şiiri yazdı.
Kredi
Alysse Gafkjen için The New York Times


Görüntü
Rhiannon Giddens, sol ve Caroline Randall Williams. Bayan Giddens Francesco Turrisi ile skoru besteledi; ve Bayan Williams projeye ilham veren şiiri yazdı.KrediAlysse Gafkjen için The New York Times
Prodüksiyonun yaratıcı ekibi, üç kadın renk önü ve merkezi yerleştirir: Bayan Williams, balerin Kayla Rowser ve müzisyen Rhiannon Giddens. Eğer Bale Lucy'nin gücü ve ötekiliği ile ilgili ise, onun arka hikayesibu kadınların, Bay Vasterling ve caz bestecisi Francesco Turrisi ile birlikte lucy'yi sahneye getiriyorlar.

Bayan Williams'a ilk kez Bay Vasterling tarafından kitabı Bale yapma konusunda yaklaştığında, ilgileniyordu ama onun için önemli bir sorusu vardı “ " mantıklı bir dansçınız var mı?”

” Ve bununla, “dedi, " demek istediğim: dünya standartlarında bir renk kadınınız var mı?”

O mükemmel dansçı vardı — Bayan Rowser, kim deneyimi on yıldan fazla vardı ve onun Kemer altında birkaç ana rolleri, Odette dahil / Odile in "Swan Lake" ve Aurora in " the Sleeping Beauty.”

Başrolün dolmasıyla, Bayan Williams ve Bay Vasterling müzik hakkında bazı seçimler yapmak zorunda kaldılar. Bayan Williams aklında bir kişi vardı: Bayan Giddens. İki yıl önce bir araya geldi ve işbirliği için kaşıntı olmuştu.

Editörlerin Seçtikleri

Avcılar yeni bir cins pişirme odaklanır

Cinayet İşledi. Sonra elit bir hukuk Fakültesinden mezun oldu. Onu avukatınız olarak işe alır mısınız?

Julia Cameron Sabahını yapmanı istiyor.
Bayan Williams,” bu kitabın blues var, rock ‘n’ roll var sigara ağızlığı " dedi. “Geçmiş, şimdiki-ve Rhiannon'un kariyeri, geçmişi şimdiki zamanda alakalı hale getirmek, kavşakları bulmak, eski olandan yeni sanat yaratmak üzereydi.”